Веб-конференције

Организовање састанака или предавања чији су учесници географски удаљени постаје лако изводљиво употребом сервиса Веб-конференције. Овај сервис омогућава сваком појединцу, који је повезан на Интернет путем рачунара, таблета или паметног телефона, укључивање у састанак или предавање само једним кликом на одговарајући линк.

АМРЕС нуди услугу веб-конференција свим својим корисницима, осим основним и средњим школама, за које је Mинистарство обезбедило одговарајуће алате. Услуга се реализује путем Zoom платформе. 

Ова услуга располаже бројним функционалностима које омогућавају и олакшавају следеће активности:

  • реализација предавања, састанака и конференција са више учесника,
  • дељење екрана, презентација или апликација у току веб-конференције,
  • дељење докумената, фотографија и видео снимка,
  • коришћење online табле за писање,
  • снимање састанака,
  • ћаскање (chat),
  • дељење учесника у мање групе и подела у одвојене собе у току састанка,
  • и друге.

Резервација собе за састанак или предавање 

Уколико желите да резервишете собу за веб-конференцију за максимално 300 учесника, пошаљите захтев на адресу helpdesk@amres.ac.rs, са следећим подацима:

  • Датум одржавања састанка (нагласите да ли се састанак одржава једном или се понавља),
  • Почетак састанка,
  • Трајање састанка,
  • Име и презиме,
  • Институција,
  • Имејл са институције,
  • Функција у оквиру институције,
  • Број учесника,
  • Сврха и опис састанка,
  • Садржај анкете коју желите да пустите учесницима.

Након одобреног захтева, на имејл адресу назначену у захтеву биће вам послати параметри за приступ соби (ID састанка, шифра, URL собе, параметри за H.323 приступ итд.) и кључ (Host Key) који користите како бисте захтевали и добили улогу хоста у састанку. Добијене параметре за приступ соби и упутство за крајње учеснике потребно је проследити осталим учесницима.

Детаљне информације о управљању собом и вођењу састанака можете пронаћи у Упутству за резервацију и употребу собе за веб-конференције.

Резервација собе за вебинар

Уколико желите да резервишете собу за вебинар за максимално 1000 учесника и 300 активних учесника, пошаљите захтев на адресу helpdesk@amres.ac.rs, са следећим подацима:

  • Име и презиме,
  • Име институције,
  • Мејл са институције,
  • Функција на институцији,
  • Опис вебинара,
  • Термин и трајање вебинара,
  • Очекивани број присутних на вебинару,
  • Имена и мејлови ваших сарадника који би активно учествовали у одржавању вебинара (максимално 300),
  • Време почетка сесије за вежбу пред вебинар (најбоље неколико минута пред почетак вебинара),
  • Име/имена којима треба да дамо улогу ко-хоста – та привилегија се додаје у оквиру сесије за вежбу (Напомена: Напишите имена која ћете користити у вебинару). Овај податак можете да нам кажете и у оквиру сесије за вежбу у којој ћемо бити присутни;
  • Ако желите да вам припремимо анкету коју бисте пустили у оквиру вебинара, пошаљите питања са понуђеним одговорима.

Након одобреног захтева, вебинар ће бити заказан, ви и ваши сарадници ћете за почетак добити улогу панелиста (активног учесника) вебинара са којом улазите у сесију за вежбу у заказано време пред почетак вебинара, а онда ћемо у тој сесији унапредити особе које сте нагласили у улогу ко-хоста вебинара.

Ваши сарадници и ви ћете добити мејл са линком за приступ вебинару, који је јединствен за сваког од вас. Додатно, добићете и мејл са параметрима за приступ који је потребно проследити пасивним учесницима вебинара. 

Детаљне информације о управљању собом за вебинар и учествовању у вебинару можете пронаћи у Упутству за резервацију и употребу собе за вебинар.

Резервација лиценци за веб-конференције

АМРЕС ће извршити расподелу лиценци за веб-конференције на основу израженог интересовања. Постоји могућност да се одређени број лиценци ослободи, па уколико желите да резервишете лиценцу, потребно је послати захтев на адресу helpdesk@amres.ac.rs, са следећим подацима:

  • Име и презиме,
  • Институција,
  • Имејл са институције,
  • Функција у оквиру институције,
  • Сврха и опис употребе лиценце.

Ваш захтев ће бити размотрен и у случају ослобађања ресурса, а након одобреног захтева, на имејл адресу назначену у захтеву биће послат активациони мејл.

Детаљне информације о коришћењу лиценце можете пронаћи у Упутству за употребу лиценци за АМРЕС услугу веб-конференција.

НАПОМЕНА: У оквиру лиценце могу да буду активна највише 2 састанка истовремено. Укупан број присутних на оба састанка је ограничен на максимално 300 учесника. Детаљне информације доступне су у Упутству за употребу лиценци за АМРЕС услугу веб-конференција